Zwroty i reklamacje

 

Warunki reklamacji

 

Biżuteria sprzedawana przez apibizuteria.pl objęta jest  6-miesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji.

 

W celu zareklamowania zakupionego produktu:

 

Proszę odesłać produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres :

 

Katarzyna Grabińska APIbiżuteria, ul. Storczykowa 7 e 9, 80-177 Gdańsk

 

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.

 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy  w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji

 

 

 

Odstąpienie od umowy

 

W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego przedmiotu , Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W wypadku odstąpienia od umowy proszę odesłać towary niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrot pieniędzy przez sprzedającego nastąpi nie później niż 14 dni od dni dostarczenia towaru do sprzedającego. Zwracany towar musi być nowy, wolny od wad, bez śladów użytkowania oraz dostarczony w opakowaniu w stanie niezmiennym. Niespełnianie ww. warunków jest podstawą do odstąpienia od realizacji zwrotu towaru. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.

Towar proszę przesłać na adres :

 

APIbizuteria, Katarzyna Grabińska ul. Storczykowa 7 e 9, 80-177 Gdańsk

 

 

Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. APIbiżuteria.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres shop@apibizuteria.pl. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Podmiot prowadzący sklep internetowy nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić APIbizuteria.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: APIbiżuteria, Katarzyna Grabińska ul. Storczykowa 7 e 9, 80-177 Gdańsk, mailowo pod adres shop@apibizuteria.pllub przy użyciu formularza kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. APIbizuteria.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl